Moment, w którym konsument decyduje o zakupie lub nie danego produktu to chwila prawdy dla producenta. The Circular Voice, badanie przeprowadzone przez Stena Recycling, pokazuje, że 40% konsumentów odrzuca produkty lub marki, których nie uważa za zrównoważone. 86% zapłaci tyle samo lub więcej za produkty wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, które można łatwo poddać recyklingowi po zakończeniu ich cyklu życia.
Styl życia odgrywa istotną rolę w konsumpcji. Czynniki takie jak funkcjonalność, cena, status i jakość wykonania wpływają na postrzeganie produktu i decyzje zakupowe konsumentów. W naszym badaniu 74% respondentów uznało za ważne lub bardzo ważne, by istniała szeroka oferta produktów umożliwiających prowadzenie stylu życia przyjaznego dla klimatu.
Stena Recycling pomaga przedsiębiorstwom sprostać wymaganiom konsumentów, którzy chcą prowadzić styl życia przyjazny dla klimatu. Dostarczanie surowców pochodzących z recyklingu jest jednym ze sposobów. Nasza wiedza w zakresie projektowania cyrkularnych produktów oraz zaawansowane procesy, które zwiększają poziom recyklingu, również stanowią istotny wkład. Działania te pomagają ograniczyć wpływ produktów na klimat, co ułatwia ich recykling i sprawia, że stają się one surowcami dla nowych produktów o cyrkularnym charakterze.
W naszym badaniu 65% respondentów było gotowych całkowicie lub w znacznym stopniu zmienić swoje zachowania zakupowe tak, by odpowiadały ich wartościom związanym ze zrównoważonym rozwojem. Tylko 8% nie chciało, lub chciało częściowo zmienić styl swojej konsumpcji.
Produkty wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, które można także poddać recyklingowi, wpływają na wrażliwość cenową. Podczas gdy 64% uważa, że produkty te nie powinny kosztować więcej niż inne towary, 22% jest skłonnych zapłacić za nie więcej.
Zapytaliśmy też konsumentów, co stanowi główne przeszkody w kupowaniu produktów wykonanych z materiałów pochodzących z recyklingu. 27% ankietowanych uznało nieodpowiednie oznakowanie produktu za istotną barierę.
Opinie te ujawniają problemy, z jakimi borykają się konsumenci przy podejmowaniu decyzji o wyborze produktów. Niewystarczające oznakowanie prowadzi do niepewności wśród konsumentów, którzy aktywnie poszukują informacji, czy produkt, który chcą kupić jest przyjazny dla środowiska.
W naszym badaniu 52% respondentów uznało, że podaż produktów umożliwiających prowadzenie zrównoważonego lub przyjaznego dla klimatu stylu życia jest niewystarczająca lub niezadowalająca. Ujawnia to potencjał firm do wprowadzenia produktów, które zaspokoją potrzeby konsumentów. 26% respondentów uznało, że dostępność produktów jest drugą istotną przeszkodą w podejmowaniu decyzji o zakupie towaru wyprodukowanego w zrównoważony sposób.
Łatwo porównywalne informacje pomogą konsumentom w dokonywaniu lepszych wyborów. Często mylone są na przykład produkty pochodzące z recyklingu i nadające się do recyklingu. Innym ważnym aspektem jest proporcja materiału pochodzącego z recyklingu zastosowanego w produktach. Często materiały pochodzące z recyklingu i materiały pierwotne są stosowane w połączeniu, aby spełnić określone wymagania dotyczące produktu" - mówi Stina Klingvall, konsultant w Stena Circular Consulting.
W naszym badaniu zapytaliśmy także respondentów, czy świadomie odrzucają produkty i marki, które nie spełniają ich oczekiwań w zakresie zrównoważonego rozwoju. Wyniki pokazują, że 40% respondentów odrzuca produkty lub marki, które nie odpowiadają ich wartościom. Oznacza to, że wielu konsumentów w pięciu krajach, które wzięliśmy pod uwagę, aktywnie ocenia produkty i marki pod kątem wartości związanych ze zrównoważonym rozwojem.
Moment, w którym konsument decyduje o zakupie lub nie danego produktu to chwila prawdy dla producenta. The Circular Voice, badanie przeprowadzone przez Stena Recycling, pokazuje, że 40% konsumentów odrzuca produkty lub marki, których nie uważa za zrównoważone. 86% zapłaci tyle samo lub więcej za produkty wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, które można łatwo poddać recyklingowi po zakończeniu ich cyklu życia.
Styl życia odgrywa istotną rolę w konsumpcji. Czynniki takie jak funkcjonalność, cena, status i jakość wykonania wpływają na postrzeganie produktu i decyzje zakupowe konsumentów. W naszym badaniu 74% respondentów uznało za ważne lub bardzo ważne, by istniała szeroka oferta produktów umożliwiających prowadzenie stylu życia przyjaznego dla klimatu.
Stena Recycling pomaga przedsiębiorstwom sprostać wymaganiom konsumentów, którzy chcą prowadzić styl życia przyjazny dla klimatu. Dostarczanie surowców pochodzących z recyklingu jest jednym ze sposobów. Nasza wiedza w zakresie projektowania cyrkularnych produktów oraz zaawansowane procesy, które zwiększają poziom recyklingu, również stanowią istotny wkład. Działania te pomagają ograniczyć wpływ produktów na klimat, co ułatwia ich recykling i sprawia, że stają się one surowcami dla nowych produktów o cyrkularnym charakterze.
W naszym badaniu 65% respondentów było gotowych całkowicie lub w znacznym stopniu zmienić swoje zachowania zakupowe tak, by odpowiadały ich wartościom związanym ze zrównoważonym rozwojem. Tylko 8% nie chciało, lub chciało częściowo zmienić styl swojej konsumpcji.
Produkty wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, które można także poddać recyklingowi, wpływają na wrażliwość cenową. Podczas gdy 64% uważa, że produkty te nie powinny kosztować więcej niż inne towary, 22% jest skłonnych zapłacić za nie więcej.
Zapytaliśmy też konsumentów, co stanowi główne przeszkody w kupowaniu produktów wykonanych z materiałów pochodzących z recyklingu. 27% ankietowanych uznało nieodpowiednie oznakowanie produktu za istotną barierę.
Opinie te ujawniają problemy, z jakimi borykają się konsumenci przy podejmowaniu decyzji o wyborze produktów. Niewystarczające oznakowanie prowadzi do niepewności wśród konsumentów, którzy aktywnie poszukują informacji, czy produkt, który chcą kupić jest przyjazny dla środowiska.
W naszym badaniu 52% respondentów uznało, że podaż produktów umożliwiających prowadzenie zrównoważonego lub przyjaznego dla klimatu stylu życia jest niewystarczająca lub niezadowalająca. Ujawnia to potencjał firm do wprowadzenia produktów, które zaspokoją potrzeby konsumentów. 26% respondentów uznało, że dostępność produktów jest drugą istotną przeszkodą w podejmowaniu decyzji o zakupie towaru wyprodukowanego w zrównoważony sposób.
Łatwo porównywalne informacje pomogą konsumentom w dokonywaniu lepszych wyborów. Często mylone są na przykład produkty pochodzące z recyklingu i nadające się do recyklingu. Innym ważnym aspektem jest proporcja materiału pochodzącego z recyklingu zastosowanego w produktach. Często materiały pochodzące z recyklingu i materiały pierwotne są stosowane w połączeniu, aby spełnić określone wymagania dotyczące produktu" - mówi Stina Klingvall, konsultant w Stena Circular Consulting.
W naszym badaniu zapytaliśmy także respondentów, czy świadomie odrzucają produkty i marki, które nie spełniają ich oczekiwań w zakresie zrównoważonego rozwoju. Wyniki pokazują, że 40% respondentów odrzuca produkty lub marki, które nie odpowiadają ich wartościom. Oznacza to, że wielu konsumentów w pięciu krajach, które wzięliśmy pod uwagę, aktywnie ocenia produkty i marki pod kątem wartości związanych ze zrównoważonym rozwojem.
Moment, w którym konsument decyduje o zakupie lub nie danego produktu to chwila prawdy dla producenta. The Circular Voice, badanie przeprowadzone przez Stena Recycling, pokazuje, że 40% konsumentów odrzuca produkty lub marki, których nie uważa za zrównoważone. 86% zapłaci tyle samo lub więcej za produkty wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, które można łatwo poddać recyklingowi po zakończeniu ich cyklu życia.
Styl życia odgrywa istotną rolę w konsumpcji. Czynniki takie jak funkcjonalność, cena, status i jakość wykonania wpływają na postrzeganie produktu i decyzje zakupowe konsumentów. W naszym badaniu 74% respondentów uznało za ważne lub bardzo ważne, by istniała szeroka oferta produktów umożliwiających prowadzenie stylu życia przyjaznego dla klimatu.
Stena Recycling pomaga przedsiębiorstwom sprostać wymaganiom konsumentów, którzy chcą prowadzić styl życia przyjazny dla klimatu. Dostarczanie surowców pochodzących z recyklingu jest jednym ze sposobów. Nasza wiedza w zakresie projektowania cyrkularnych produktów oraz zaawansowane procesy, które zwiększają poziom recyklingu, również stanowią istotny wkład. Działania te pomagają ograniczyć wpływ produktów na klimat, co ułatwia ich recykling i sprawia, że stają się one surowcami dla nowych produktów o cyrkularnym charakterze.
W naszym badaniu 65% respondentów było gotowych całkowicie lub w znacznym stopniu zmienić swoje zachowania zakupowe tak, by odpowiadały ich wartościom związanym ze zrównoważonym rozwojem. Tylko 8% nie chciało, lub chciało częściowo zmienić styl swojej konsumpcji.
Produkty wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, które można także poddać recyklingowi, wpływają na wrażliwość cenową. Podczas gdy 64% uważa, że produkty te nie powinny kosztować więcej niż inne towary, 22% jest skłonnych zapłacić za nie więcej.
Zapytaliśmy też konsumentów, co stanowi główne przeszkody w kupowaniu produktów wykonanych z materiałów pochodzących z recyklingu. 27% ankietowanych uznało nieodpowiednie oznakowanie produktu za istotną barierę.
Opinie te ujawniają problemy, z jakimi borykają się konsumenci przy podejmowaniu decyzji o wyborze produktów. Niewystarczające oznakowanie prowadzi do niepewności wśród konsumentów, którzy aktywnie poszukują informacji, czy produkt, który chcą kupić jest przyjazny dla środowiska.
W naszym badaniu 52% respondentów uznało, że podaż produktów umożliwiających prowadzenie zrównoważonego lub przyjaznego dla klimatu stylu życia jest niewystarczająca lub niezadowalająca. Ujawnia to potencjał firm do wprowadzenia produktów, które zaspokoją potrzeby konsumentów. 26% respondentów uznało, że dostępność produktów jest drugą istotną przeszkodą w podejmowaniu decyzji o zakupie towaru wyprodukowanego w zrównoważony sposób.
Łatwo porównywalne informacje pomogą konsumentom w dokonywaniu lepszych wyborów. Często mylone są na przykład produkty pochodzące z recyklingu i nadające się do recyklingu. Innym ważnym aspektem jest proporcja materiału pochodzącego z recyklingu zastosowanego w produktach. Często materiały pochodzące z recyklingu i materiały pierwotne są stosowane w połączeniu, aby spełnić określone wymagania dotyczące produktu" - mówi Stina Klingvall, konsultant w Stena Circular Consulting.
W naszym badaniu zapytaliśmy także respondentów, czy świadomie odrzucają produkty i marki, które nie spełniają ich oczekiwań w zakresie zrównoważonego rozwoju. Wyniki pokazują, że 40% respondentów odrzuca produkty lub marki, które nie odpowiadają ich wartościom. Oznacza to, że wielu konsumentów w pięciu krajach, które wzięliśmy pod uwagę, aktywnie ocenia produkty i marki pod kątem wartości związanych ze zrównoważonym rozwojem.
Pobierz raport The Circular Voice i pozwól, aby jego wyniki zainspirowały Cię do rozwoju Twoich produktów.
W JAKI SPOSÓB MOŻEMY POMÓC TWOJEJ FIRMIE W OPRACOWANIU PRODUKTÓW WYKONANYCH Z MATERIAŁÓW POCHODZĄCYCH Z RECYKLINGU, KTÓRE MOŻNA RÓWNIEŻ PODDAĆ RECYKLINGOWI?
Tak, chciałbym skontaktować się z ekspertem Stena Recycling:
Pobierz raport The Circular Voice i pozwól, aby jego wyniki zainspirowały Cię do rozwoju Twoich produktów.
W JAKI SPOSÓB MOŻEMY POMÓC TWOJEJ FIRMIE W OPRACOWANIU PRODUKTÓW WYKONANYCH Z MATERIAŁÓW POCHODZĄCYCH Z RECYKLINGU, KTÓRE MOŻNA RÓWNIEŻ PODDAĆ RECYKLINGOWI?
Tak, chciałbym skontaktować się z ekspertem Stena Recycling:
Pobierz raport The Circular Voice i pozwól, aby jego wyniki zainspirowały Cię do rozwoju Twoich produktów.
W JAKI SPOSÓB MOŻEMY POMÓC TWOJEJ FIRMIE W OPRACOWANIU PRODUKTÓW WYKONANYCH Z MATERIAŁÓW POCHODZĄCYCH Z RECYKLINGU, KTÓRE MOŻNA RÓWNIEŻ PODDAĆ RECYKLINGOWI?
Tak, chciałbym skontaktować się z ekspertem Stena Recycling:
W naszym badaniu tylko 48% respondentów uważa, że obecnie dostępna oferta produktów przyjaznych dla klimatu jest wystarczająca. Firmy mają do odegrania główną rolę w zwiększeniu wykorzystania w swoich produktach materiałów pochodzących z recyklingu.
W naszym badaniu tylko 48% respondentów uważa, że obecnie dostępna oferta produktów przyjaznych dla klimatu jest wystarczająca. Firmy mają do odegrania główną rolę w zwiększeniu wykorzystania w swoich produktach materiałów pochodzących z recyklingu.
W naszym badaniu tylko 48% respondentów uważa, że obecnie dostępna oferta produktów przyjaznych dla klimatu jest wystarczająca. Firmy mają do odegrania główną rolę w zwiększeniu wykorzystania w swoich produktach materiałów pochodzących z recyklingu.
Konsumenci mają duże zaufanie do surowców pochodzących z recyklingu, a 69% uważa, że możliwość recyklingu produktu jest ważna.
Konsumenci mają duże zaufanie do surowców pochodzących z recyklingu, a 69% uważa, że możliwość recyklingu produktu jest ważna.
Konsumenci mają duże zaufanie do surowców pochodzących z recyklingu, a 69% uważa, że możliwość recyklingu produktu jest ważna.
Czy Twoja firma jest gotowa do opracowania produktów, które zaspokoją zapotrzebowanie konsumentów na zrównoważone produkty wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, które można również poddać recyklingowi?
Czy Twoja firma jest gotowa do opracowania produktów, które zaspokoją zapotrzebowanie konsumentów na zrównoważone produkty wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, które można również poddać recyklingowi?
Czy Twoja firma jest gotowa do opracowania produktów, które zaspokoją zapotrzebowanie konsumentów na zrównoważone produkty wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, które można również poddać recyklingowi?
65% jest całkowicie lub znacząco skłonnych do zmiany zachowań zakupowych
65% jest całkowicie lub znacząco skłonnych do zmiany zachowań zakupowych
65% jest całkowicie lub znacząco skłonnych do zmiany zachowań zakupowych
52% uważa, że podaż zrównoważonych produktów jest niewystarczająca
52% uważa, że podaż zrównoważonych produktów jest niewystarczająca
52% uważa, że podaż zrównoważonych produktów jest niewystarczająca
40% aktywnie odrzuca produkty lub marki, które nie odpowiadają ich wartościom
40% aktywnie odrzuca produkty lub marki, które nie odpowiadają ich wartościom
40% aktywnie odrzuca produkty lub marki, które nie odpowiadają ich wartościom
Niewystarczająca podaż i oznakowanie produktów są głównymi przeszkodami dla zrównoważonej konsumpcji
Niewystarczająca podaż i oznakowanie produktów są głównymi przeszkodami dla zrównoważonej konsumpcji
Niewystarczająca podaż i oznakowanie produktów są głównymi przeszkodami dla zrównoważonej konsumpcji