Konsumenci wysoko cenią produkty wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, które po zakończeniu cyklu życia nadają się do ponownego przetworzenia. W naszym badaniu znaczna większość uznała, że produkty wykonane z odzyskanych materiałów mają taką samą jakość jak te wykonane z surowców pierwotnych.
W badaniu The Circular Voice, przeprowadzonym przez Stena Recycling, zapytano 5 000 konsumentów o ich opinię na temat jakości materiałów pochodzących z recyklingu. Większość, bo 66%, uważa, że produkty wytworzone z odzyskanych surowców są tej samej jakości, co produkty wykonane z zupełnie nowych materiałów, a 21% nie ma co do tego pewności. Wyniki te pokazują, że firmy muszą nadal starać się przekonać niepewnych konsumentów, że materiały pochodzące z recyklingu są wystarczająco wysokiej jakości i oferują znaczące korzyści dla klimatu. Badanie wykazało również, że 74% respondentów uważa za ważne lub bardzo ważne, by producenci stosowali w swoich produktach materiały pochodzące z recyklingu.
Coraz więcej firm wyznacza sobie ambitne cele w zakresie ograniczenia wpływu na klimat, a marki, które deklarują wsparcie dla wartości związanych ze zrównoważonym rozwojem przyciągają konsumentów, którzy wybierają produkty umożliwiające prowadzenie stylu życia przyjaznego dla klimatu.
Nasze badanie pokazuje potencjał firm produkcyjnych oferujących gamę produktów wykonanych z materiałów pochodzących z recyklingu, które po zakończeniu cyklu życia nadają się do ponownego przetworzenia.
"Producenci, którzy analizują swój wpływ na klimat, często zauważają, że wybór materiałów jest kluczowy. Czasami jest to czynnik dominujący w oddziaływaniu ich produktów na klimat. Dlatego nasze dostawy surowców pochodzących z recyklingu są ważne dla firm, które chcą oferować zrównoważone produkty. To oczywiście ogromna szansa dla firm, które reagują na ten popyt i mogą zaoferować swoim konsumentom bardziej cyrkularne produkty. Niektóre przedsiębiorstwa już nad tym pracują, ale jest też wiele takich, które jeszcze nie znają nastawienia swoich klientów do kwestii zrównoważonego rozwoju. Niniejsze badanie może stanowić wsparcie na tej drodze", mówi Anna Sundell, manager ds. zrównoważonego rozwoju w koncernie Stena Metall.
Czytelne informacje o produkcie mają ogromne znaczenie dla konsumentów poszukujących ekologicznych produktów. W naszym badaniu 76% respondentów uznało za ważne, by na produktach wyraźnie zaznaczano ilość zawartego w nich materiału pochodzącego z recyklingu. Producenci powinni potraktować tę kwestię poważnie. Jeśli konsumenci nie są w stanie stwierdzić, które towary są wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, nawet produkty przyjazne dla klimatu mogą zawieść. Prawie 80% ankietowanych uznało, że jasne, łatwe do zrozumienia oznakowanie jest ważne lub bardzo ważne w ich ocenie produktu. 27% uznało także, że niewystarczające informacje o zawartości materiałów pochodzących z recyklingu są główną przeszkodą w kupowaniu produktów przyjaznych dla środowiska.
Konsumenci zostali zapytani także o inne czynniki, które wpływają na ich ocenę czy produkt można traktować jako zrównoważony. Oprócz oznakowania produktu, kilka innych kwestii zostało uznanych za ważne lub bardzo ważne:
możliwość recyklingu (77%),
zużycie energii (75%),
łatwość naprawy (74%)
odpowiedzialna produkcja (73%)
"Cieszy fakt, że konsumenci wysoko oceniają możliwość recyklingu produktów. Jak wynika z naszej ankiety, domagają się oni standardów z jednolitymi definicjami, które mogą być dla nich wskazówką. Zdolność do recyklingu to złożone zagadnienie. Na co dzień współpracujemy z firmami, które chcą lepiej zrozumieć procesy recyklingu i dowiedzieć się, w jaki sposób projekt produktu może zwiększyć jego przydatność do recyklingu", mówi Stina Klingvall, Konsultant w Stena Circular Consulting.
Warto zauważyć, że możliwość recyklingu jest uważana za ważniejszą niż zużycie energii, które przez długi czas było głównym atutem niektórych produktów. W naszym badaniu 40% respondentów poparłoby nawet zakaz stosowania produktów, których nie można poddać recyklingowi.
Konsumenci wysoko cenią produkty wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, które po zakończeniu cyklu życia nadają się do ponownego przetworzenia. W naszym badaniu znaczna większość uznała, że produkty wykonane z odzyskanych materiałów mają taką samą jakość jak te wykonane z surowców pierwotnych.
W badaniu The Circular Voice, przeprowadzonym przez Stena Recycling, zapytano 5 000 konsumentów o ich opinię na temat jakości materiałów pochodzących z recyklingu. Większość, bo 66%, uważa, że produkty wytworzone z odzyskanych surowców są tej samej jakości, co produkty wykonane z zupełnie nowych materiałów, a 21% nie ma co do tego pewności. Wyniki te pokazują, że firmy muszą nadal starać się przekonać niepewnych konsumentów, że materiały pochodzące z recyklingu są wystarczająco wysokiej jakości i oferują znaczące korzyści dla klimatu. Badanie wykazało również, że 74% respondentów uważa za ważne lub bardzo ważne, by producenci stosowali w swoich produktach materiały pochodzące z recyklingu.
Coraz więcej firm wyznacza sobie ambitne cele w zakresie ograniczenia wpływu na klimat, a marki, które deklarują wsparcie dla wartości związanych ze zrównoważonym rozwojem przyciągają konsumentów, którzy wybierają produkty umożliwiające prowadzenie stylu życia przyjaznego dla klimatu.
Nasze badanie pokazuje potencjał firm produkcyjnych oferujących gamę produktów wykonanych z materiałów pochodzących z recyklingu, które po zakończeniu cyklu życia nadają się do ponownego przetworzenia.
"Producenci, którzy analizują swój wpływ na klimat, często zauważają, że wybór materiałów jest kluczowy. Czasami jest to czynnik dominujący w oddziaływaniu ich produktów na klimat. Dlatego nasze dostawy surowców pochodzących z recyklingu są ważne dla firm, które chcą oferować zrównoważone produkty. To oczywiście ogromna szansa dla firm, które reagują na ten popyt i mogą zaoferować swoim konsumentom bardziej cyrkularne produkty. Niektóre przedsiębiorstwa już nad tym pracują, ale jest też wiele takich, które jeszcze nie znają nastawienia swoich klientów do kwestii zrównoważonego rozwoju. Niniejsze badanie może stanowić wsparcie na tej drodze", mówi Anna Sundell, manager ds. zrównoważonego rozwoju w koncernie Stena Metall.
Czytelne informacje o produkcie mają ogromne znaczenie dla konsumentów poszukujących ekologicznych produktów. W naszym badaniu 76% respondentów uznało za ważne, by na produktach wyraźnie zaznaczano ilość zawartego w nich materiału pochodzącego z recyklingu. Producenci powinni potraktować tę kwestię poważnie. Jeśli konsumenci nie są w stanie stwierdzić, które towary są wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, nawet produkty przyjazne dla klimatu mogą zawieść. Prawie 80% ankietowanych uznało, że jasne, łatwe do zrozumienia oznakowanie jest ważne lub bardzo ważne w ich ocenie produktu. 27% uznało także, że niewystarczające informacje o zawartości materiałów pochodzących z recyklingu są główną przeszkodą w kupowaniu produktów przyjaznych dla środowiska.
Konsumenci zostali zapytani także o inne czynniki, które wpływają na ich ocenę czy produkt można traktować jako zrównoważony. Oprócz oznakowania produktu, kilka innych kwestii zostało uznanych za ważne lub bardzo ważne:
możliwość recyklingu (77%),
zużycie energii (75%),
łatwość naprawy (74%)
odpowiedzialna produkcja (73%)
"Cieszy fakt, że konsumenci wysoko oceniają możliwość recyklingu produktów. Jak wynika z naszej ankiety, domagają się oni standardów z jednolitymi definicjami, które mogą być dla nich wskazówką. Zdolność do recyklingu to złożone zagadnienie. Na co dzień współpracujemy z firmami, które chcą lepiej zrozumieć procesy recyklingu i dowiedzieć się, w jaki sposób projekt produktu może zwiększyć jego przydatność do recyklingu", mówi Stina Klingvall, Konsultant w Stena Circular Consulting.
Warto zauważyć, że możliwość recyklingu jest uważana za ważniejszą niż zużycie energii, które przez długi czas było głównym atutem niektórych produktów. W naszym badaniu 40% respondentów poparłoby nawet zakaz stosowania produktów, których nie można poddać recyklingowi.
Konsumenci wysoko cenią produkty wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, które po zakończeniu cyklu życia nadają się do ponownego przetworzenia. W naszym badaniu znaczna większość uznała, że produkty wykonane z odzyskanych materiałów mają taką samą jakość jak te wykonane z surowców pierwotnych.
W badaniu The Circular Voice, przeprowadzonym przez Stena Recycling, zapytano 5 000 konsumentów o ich opinię na temat jakości materiałów pochodzących z recyklingu. Większość, bo 66%, uważa, że produkty wytworzone z odzyskanych surowców są tej samej jakości, co produkty wykonane z zupełnie nowych materiałów, a 21% nie ma co do tego pewności. Wyniki te pokazują, że firmy muszą nadal starać się przekonać niepewnych konsumentów, że materiały pochodzące z recyklingu są wystarczająco wysokiej jakości i oferują znaczące korzyści dla klimatu. Badanie wykazało również, że 74% respondentów uważa za ważne lub bardzo ważne, by producenci stosowali w swoich produktach materiały pochodzące z recyklingu.
Coraz więcej firm wyznacza sobie ambitne cele w zakresie ograniczenia wpływu na klimat, a marki, które deklarują wsparcie dla wartości związanych ze zrównoważonym rozwojem przyciągają konsumentów, którzy wybierają produkty umożliwiające prowadzenie stylu życia przyjaznego dla klimatu.
Nasze badanie pokazuje potencjał firm produkcyjnych oferujących gamę produktów wykonanych z materiałów pochodzących z recyklingu, które po zakończeniu cyklu życia nadają się do ponownego przetworzenia.
"Producenci, którzy analizują swój wpływ na klimat, często zauważają, że wybór materiałów jest kluczowy. Czasami jest to czynnik dominujący w oddziaływaniu ich produktów na klimat. Dlatego nasze dostawy surowców pochodzących z recyklingu są ważne dla firm, które chcą oferować zrównoważone produkty. To oczywiście ogromna szansa dla firm, które reagują na ten popyt i mogą zaoferować swoim konsumentom bardziej cyrkularne produkty. Niektóre przedsiębiorstwa już nad tym pracują, ale jest też wiele takich, które jeszcze nie znają nastawienia swoich klientów do kwestii zrównoważonego rozwoju. Niniejsze badanie może stanowić wsparcie na tej drodze", mówi Anna Sundell, manager ds. zrównoważonego rozwoju w koncernie Stena Metall.
Czytelne informacje o produkcie mają ogromne znaczenie dla konsumentów poszukujących ekologicznych produktów. W naszym badaniu 76% respondentów uznało za ważne, by na produktach wyraźnie zaznaczano ilość zawartego w nich materiału pochodzącego z recyklingu. Producenci powinni potraktować tę kwestię poważnie. Jeśli konsumenci nie są w stanie stwierdzić, które towary są wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, nawet produkty przyjazne dla klimatu mogą zawieść. Prawie 80% ankietowanych uznało, że jasne, łatwe do zrozumienia oznakowanie jest ważne lub bardzo ważne w ich ocenie produktu. 27% uznało także, że niewystarczające informacje o zawartości materiałów pochodzących z recyklingu są główną przeszkodą w kupowaniu produktów przyjaznych dla środowiska.
Konsumenci zostali zapytani także o inne czynniki, które wpływają na ich ocenę czy produkt można traktować jako zrównoważony. Oprócz oznakowania produktu, kilka innych kwestii zostało uznanych za ważne lub bardzo ważne:
możliwość recyklingu (77%),
zużycie energii (75%),
łatwość naprawy (74%)
odpowiedzialna produkcja (73%)
"Cieszy fakt, że konsumenci wysoko oceniają możliwość recyklingu produktów. Jak wynika z naszej ankiety, domagają się oni standardów z jednolitymi definicjami, które mogą być dla nich wskazówką. Zdolność do recyklingu to złożone zagadnienie. Na co dzień współpracujemy z firmami, które chcą lepiej zrozumieć procesy recyklingu i dowiedzieć się, w jaki sposób projekt produktu może zwiększyć jego przydatność do recyklingu", mówi Stina Klingvall, Konsultant w Stena Circular Consulting.
Warto zauważyć, że możliwość recyklingu jest uważana za ważniejszą niż zużycie energii, które przez długi czas było głównym atutem niektórych produktów. W naszym badaniu 40% respondentów poparłoby nawet zakaz stosowania produktów, których nie można poddać recyklingowi.
Pobierz raport The Circular Voice i pozwól, aby jego wyniki zainspirowały Cię do rozwoju Twoich produktów.
W JAKI SPOSÓB MOŻEMY POMÓC TWOJEJ FIRMIE W OPRACOWANIU PRODUKTÓW WYKONANYCH Z MATERIAŁÓW POCHODZĄCYCH Z RECYKLINGU, KTÓRE MOŻNA RÓWNIEŻ PODDAĆ RECYKLINGOWI?
Tak, chciałbym skontaktować się z ekspertem Stena Recycling:
Pobierz raport The Circular Voice i pozwól, aby jego wyniki zainspirowały Cię do rozwoju Twoich produktów.
W JAKI SPOSÓB MOŻEMY POMÓC TWOJEJ FIRMIE W OPRACOWANIU PRODUKTÓW WYKONANYCH Z MATERIAŁÓW POCHODZĄCYCH Z RECYKLINGU, KTÓRE MOŻNA RÓWNIEŻ PODDAĆ RECYKLINGOWI?
Tak, chciałbym skontaktować się z ekspertem Stena Recycling:
Pobierz raport The Circular Voice i pozwól, aby jego wyniki zainspirowały Cię do rozwoju Twoich produktów.
W JAKI SPOSÓB MOŻEMY POMÓC TWOJEJ FIRMIE W OPRACOWANIU PRODUKTÓW WYKONANYCH Z MATERIAŁÓW POCHODZĄCYCH Z RECYKLINGU, KTÓRE MOŻNA RÓWNIEŻ PODDAĆ RECYKLINGOWI?
Tak, chciałbym skontaktować się z ekspertem Stena Recycling:
W naszym badaniu tylko 48% respondentów uważa, że obecnie dostępna oferta produktów przyjaznych dla klimatu jest wystarczająca. Firmy mają do odegrania główną rolę w zwiększeniu wykorzystania w swoich produktach materiałów pochodzących z recyklingu.
W naszym badaniu tylko 48% respondentów uważa, że obecnie dostępna oferta produktów przyjaznych dla klimatu jest wystarczająca. Firmy mają do odegrania główną rolę w zwiększeniu wykorzystania w swoich produktach materiałów pochodzących z recyklingu.
W naszym badaniu tylko 48% respondentów uważa, że obecnie dostępna oferta produktów przyjaznych dla klimatu jest wystarczająca. Firmy mają do odegrania główną rolę w zwiększeniu wykorzystania w swoich produktach materiałów pochodzących z recyklingu.
W naszym badaniu, 65% respondentów deklaruje, że jest skłonnych do zmiany swoich nawyków zakupowych. 40% odrzuca marki i produkty, które nie są zrównoważone. Przeczytaj więcej o tym, co ma wpływ na decyzje konsumenckie.
W naszym badaniu, 65% respondentów deklaruje, że jest skłonnych do zmiany swoich nawyków zakupowych. 40% odrzuca marki i produkty, które nie są zrównoważone. Przeczytaj więcej o tym, co ma wpływ na decyzje konsumenckie.
W naszym badaniu, 65% respondentów deklaruje, że jest skłonnych do zmiany swoich nawyków zakupowych. 40% odrzuca marki i produkty, które nie są zrównoważone. Przeczytaj więcej o tym, co ma wpływ na decyzje konsumenckie.
Czy Twoja firma jest gotowa do opracowania produktów, które zaspokoją zapotrzebowanie konsumentów na zrównoważone produkty wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, które można również poddać recyklingowi?
Czy Twoja firma jest gotowa do opracowania produktów, które zaspokoją zapotrzebowanie konsumentów na zrównoważone produkty wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, które można również poddać recyklingowi?
Czy Twoja firma jest gotowa do opracowania produktów, które zaspokoją zapotrzebowanie konsumentów na zrównoważone produkty wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, które można również poddać recyklingowi?
70% uznało, że możliwość recyklingu produktów jest ważna lub bardzo ważna
70% uznało, że możliwość recyklingu produktów jest ważna lub bardzo ważna
70% uznało, że możliwość recyklingu produktów jest ważna lub bardzo ważna
78% uznało za ważne, aby produkty były wyraźnie oznaczone informacją o ilości zawartego w nich materiału pochodzącego z recyklingu
78% uznało za ważne, aby produkty były wyraźnie oznaczone informacją o ilości zawartego w nich materiału pochodzącego z recyklingu
78% uznało za ważne, aby produkty były wyraźnie oznaczone informacją o ilości zawartego w nich materiału pochodzącego z recyklingu
40% poparłoby zakaz stosowania produktów, których nie można poddać recyklingowi
40% poparłoby zakaz stosowania produktów, których nie można poddać recyklingowi
40% poparłoby zakaz stosowania produktów, których nie można poddać recyklingowi
Jasne informacje o produkcie, możliwość recyklingu, zużycie energii i odpowiedzialna produkcja są ważne w ocenie produktów
Jasne informacje o produkcie, możliwość recyklingu, zużycie energii i odpowiedzialna produkcja są ważne w ocenie produktów
Jasne informacje o produkcie, możliwość recyklingu, zużycie energii i odpowiedzialna produkcja są ważne w ocenie produktów