
Cookies
Korzystanie z niniejszej witryny oraz wszystkich witryn administrowanych przez koncern Stena Metall ograniczone jest poniższymi warunkami. To samo dotyczy wszystkich witryn, aplikacji i usług, które zawierają odnośnik lub łącze do niniejszych informacji na temat plików cookie.
Czytaj więcej
Niniejsza witryna zawiera tzw. pliki cookie. Informacje gromadzone i przechowywane przez Stena Metall podczas standardowego użytkowania witryn Stena Metall służą do zagwarantowania funkcjonalności tych witryn, poprawy doświadczeń użytkowników, zintegrowania mediów społecznościowych oraz wyświetlania reklam dostosowanych do zainteresowań użytkownika.
Większość przeglądarek internetowych domyślnie akceptuje użycie plików cookie. Użytkownik może bez trudu uniemożliwić witrynom koncernu Stena Metall umieszczanie plików cookie w swoim komputerze, zmieniając ustawienia swojej przeglądarki, m.in. zablokować pliki cookie lub wykasować pliki cookie wcześniej tam zapisane. Sposób kasowania plików cookie lub zmiany ustawień przeglądarki podany jest w instrukcji do danej przeglądarki lub opisany w funkcji pomocy zwykle dostępnej w każdej przeglądarce.
Więcej informacji na temat postępowania z danymi osobowymi, pozyskiwania zgody, wyciągów z rejestru itp. znajduje się w sekcji Polityka prywatności, której zawartość staje się dostępna po zaakceptowaniu polityki plików cookie.
W Stena Recycling dedykowany zespół specjalistów odpowiedzialny jest za zapewnienie najwyższej jakości obsługi, komfortu, szybkiego i łatwego kontaktu z naszą firmą, oraz przede wszystkim za efektywne realizowanie warunków umowy pomiędzy naszymi firmami.
Zadania Specjalisty ds. Obsługi Klienta dedykowanego do współpracy z Państwa firmą, to między innymi:
1. Kompleksowa obsługa operacyjno-administracyjna w celu zapewnienia wysokiej jakości realizacji kontraktu:
2. Przyjmowanie zamówień transportu na odbiór/wymianę pojemników, kontenerów i innych urządzeń;
3. Przygotowywanie miesięcznych zestawień/raportów odebranych surowców;
4. Wyjaśnianie ewentualnych wątpliwości/problemów związanych z codzienną obsługą w zakresie operacyjno-logistycznym;
5. Monitorowanie rozliczeń finansowych za surowiec i usługi we współpracy z działem księgowości, przekazywanie danych dotyczących faktur usług, monitorowanie poprawności faktur.
Specjaliści w Biurze Obsługi Klienta są do Państwa dyspozycji: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 pod następującymi numerami telefonów i adresami e-mailowymi:
Klienci Centralni |
724 000 401 |
BOK.centrala@stenarecycling.com |
Warszawa |
724 000 402 |
BOK.warszawa@stenarecycling.com |
Gdynia | 724 000 403 | BOK.gdynia@stenarecycling.com |
Bydgoszcz | 724 000 404 | BOK.bydgoszcz@stenarecycling.com |
Swarzędz | 724 000 405 | BOK.swarzedz@stenarecycling.com |
Wrocław |
724 000 406 |
BOK.wroclaw@stenarecycling.com |
Siemianowice Śląskie/ Częstochowa | 724 000 407 | BOK.siemianowice@stenarecycling.com |
Szczecin |
724 000 408 |
BOK.szczecin@stenarecycling.com |
Łódź |
724 000 409 |
BOK.lodz@stenarecycling.com |
Suwałki | 724 000 410 | BOK.suwalki@stenarecycling.com |
Lublin | 724 000 411 | BOK.lublin@stenarecycling.com |
Rzeszów | 724 000 412 | BOK.rzeszow@stenarecycling.com |
Trzebieńczyce |
724 000 413 |
BOK.trzebienczyce@stenarecycling.com |
Wschowa |
BOK.wschowa@stenarecycling.com |
|
Czerwonak |
724 000 414 |
BOK.swarzedz@stenarecycling.com |
Jesteśmy przekonani, że wdrożone rozwiązanie, będące wyrazem naszego profesjonalnego podejścia do podnoszenia jakości usług Stena Recycling, spotkają się z Państwa uznaniem. Wspólnie tworzymy wartość.