IKEA RETAIL

Celem kampanii „Oddaj i Zyskaj” przeprowadzonej w okresie Black Friday było zachęcenie konsumentów do przemyślanych zakupów. Klienci IKEA mogli dać drugie życie swoim meblom poprzez ich odsprzedaż w sklepach IKEA lub decydując się na zakup mebli używanych w działach circular hub dostępnych w sklepach sieci. W ten sposób firma odpowiada na wyzwanie środowiskowe, jakim są kurczące się zasoby planety oraz wskazuje drogę do bardziej świadomej konsumpcji.

IKEA RETAIL

Lider gospodarki cyrkularnej: Creative Publishing, Katarzyna Drewniany

 

 

IKEA Retail w Polsce od dawna namawia konsumentów do przemyślanych zakupów w Black Friday. W 2021 roku w okresie Black Friday, realizując kampanię Oddaj i Zyskaj, IKEA zachęcała klientów do dawania meblom IKEA drugiej szansy poprzez ich odsprzedaż w sklepach IKEA oraz do zakupu mebli używanych, które można znaleźć w sklepach sieci w działach circular hub. W ten sposób firma wskazuje drogę do mniejszego zużycia kurczących się zasobów planety i bardziej świadomej konsumpcji.

Wizją IKEA jest tworzenie lepszego codziennego życia dla wielu ludzi. Firma oferuje funkcjonalne i dobrze zaprojektowane artykuły wyposażenia domu, które łączą jakość i przystępną cenę. Działa w zgodzie ze zrównoważonym rozwojem, realizując strategię People & Planet Positive. Firma odpowiada na wyzwanie środowiskowe, jakim są kurczące się zasoby oraz wyzwanie biznesowe związane z transformacją IKEA w kierunku biznesu w pełni cyrkularnego.

cyrkualrna praktyka-v2_CompQual80.png

Poleć tę stronę